quinta-feira, 4 de julho de 2013

Hey you

Hey, I decided start another blog, now in english too because my life is so lame that I can't decide what or not to do. basically is that. I'm a fresh twenty years old girl, from Portugal, underemployed, unfortunately like almost of young people here. I went a year to college  to Theater and performing arts. I liked a lot.
Other of my passion is write. You can easily figure out That I write in Portuguese, but now I will try in english to show you. If You want follow my blog , is an honor to me. Tell me some ideas and I will talk about it for you. Clothes, boys, Girls, heart, school, problems,whatever you want.
 stay with me :)

Olá, eu decidi começar outro blog, agora em inglês também, porque a minha vida é tão aborrecida que eu nem consigo decidir o que hei-de ou não fazer. Basicamente é isso. Eu sou uma rapariga com 20 anos, feitos á pouco, de Portugal, desempregada, infelizmente como a maior parte dos jovens. Fui um ano para a universidade para Teatro e Artes Performativas. Gostei muito.
Outra das minhas paixões é escrever.
Se decidires seguir o meu blog é uma honra para mim. Dá-me alguma ideias, alguns assuntos e eu escreverei sobre isso.
Roupas, rapazes, raparigas, corações, escola.problemas, o que quiseres.
Fica comigo :)

Sem comentários:

Enviar um comentário